Dag 24 Van Herzlake naar huis

15 juni 2023 - De Kwakel, Nederland

Na weer een prima nacht te hebben geslapen zonder overheersend gekraai van de kraaien in Herzlake zijn we rond 09.00 vertrokken. Bij de camperplaats hebben we de cassette en grijs water geleegd en afval in de container gedaan. Dankjewel gemeente Herzlake voor dit prima gratis plekje! We komen zeker terug. We hebben nog een paar boodschappen gedaan en zijn toen vertrokken. Stom, we gingen tegen het advies van onze navigatie links ipv rechts wat resulteerde in een (volgens ons) omweg van ettelijke kilometers mede doordat er een omleiding was waardoor we niet richting Meppen konden rijden om daar de snelweg op te kunnen. Uiteindelijk konden we bij Nordhorn de snelweg richting Amsterdam op. Na nog even een snelle lunch langs de A1 waren we rond 14.00 uur thuis. Na aankomst de kasten in de camper leeg gemaakt en thuis opgeruimd. Inmiddels hangt de eerste was en gaan er nog wel een paar volgen... We zijn weer thuis na een fantastische vakantie. De Vildmarksvägen is een echte aanrader!