Dag 23 - Van Lensahn naar Herzlake

14 juni 2023 - Herzlake, Duitsland

Ook hier weer een prima plekje. Uiteindelijk stonden er 6 campers vannacht. We hebben weer goed geslapen. Ik werd helaas vroeg wakker (05.00) gemaakt door een irritante kraai. De Duitse buurvrouw had er ook last van, vertelde ze. Tijdens de koffie hebben we besloten om naar Herzlake te rijden voor de laatste nacht. De afstand Lensahn Herzlake is 310 km. In Herzlake hebben we 3 weken geleden voor het eerst deze vakantie overnacht, dus dan is de cirkel rond. We zijn om 09.30 uur uit Lensahn vertrokken en zijn (bijna) zonder file naar Herzlake gereden.  Na een korte stop met broodje in de camper op een parkeerplaats tussen Bremen en Hamburg zijn we doorgereden naar Herzlake waar we rond half drie aankwamen. We hebben dezelfde plek als 3 weken geleden. Toevallig of niet!

Het is een stuk warmer dan 3 weken geleden, de ramen, luiken  en deur staan open. Rien heeft ook nog een ventilator aangezet in de camper. Terwijl we hier drie weken geleden met een jas aan buiten liepen en de kachel ook aan is geweest.

Morgen, donderdag 15 juni 2023, gaan we naar huis en wordt onze mooie vakantie afgesloten. We komen thuis met veel prachtige herinneringen! De laatste foto's gaan we thuis uploaden vanwege het gebrek aan Wifi. Oh ja.... voor vannacht en of morgenochtend, het barst hier van de kraaien en die maken nu al zoveel lawaai, dus....

1. Yvonne:
    14 juni 2023
    Geniet van jullie laatste dag. We hebben genoten van jullie reisverhaal😍
  2. thuis:
    15 juni 2023
    Dankjewel XXX

Wat fijn dat jullie hebben kunnen genieten van de verhalen, foto's en video's.