Dag 1- de Kwakel - Herzlake

23 mei 2023 - Herzlake, Duitsland

Yes onze zomervakantie is begonnen Zweden here we come!! Maar eerst nog een paar uurtjes werken, wat voor mij nog steeds geen straf is.

Na een halve dag te hebben gewerkt zijn we rond 14.00 uur uit de Kwakel vertrokken en waren we zonder oponthoud behalve dat we een paar keer zijn gestopt vanwege een onbekende zoemer bij het remmen heel vreemd .... om 17.45 uur op onze eerste stop in Herzlake. Op deze camperplaats zijn we vorig jaar ook geweest. Dit was toen onze laatste stop/overnachting vanuit Zuid Zweden. Mooie gratis camperplaats, zonder stroom maar dat hebben we zelf aan boord. Vanaf de camperplaats loop zo naar een winkelcentrum(pje) dus Sjak....

De gereden route vanaf de Kwakel: A9 richting Amersfoort, daar de A6 op richting Groningen om door de polder te rijden naar Harderwijk en via de A28 naar Zwolle en Hoogeveen, bij Hoogeveen de A37 op die overgaat in de 402 richting Haselune net voorbij Haselune borden volgen Herzlake en daar komt de KiK in zicht hahahaha.