Älmhult - Barsebäckhamn

9 augustus 2021 - Barsebäck, Zweden

Vanochtend na de koffie vertrokken vanaf de camping om naar het Ikea museum te rijden. Daarna kijken we nog wel wat we de rest van de dag gaan doen. Het Ikea museum was heel interessant en herkenbaar. Echt de moeite waard! De toegangsprijs is 60 kronen maar omdat wij Family member van Ikea zijn is de toegang gratis. Na het bezoek zijn we naar het restaurant gegaan voor iets lekkers. Er werden nog geen warme gerechten gemaakt, jammer genoeg geen Zweedse Ikea balletjes. Daarna zijn we naar het dichtstbijzijnde winkelcentrum gereden voor een paar boodschappen. Omdat het weer niet stabiel is, buien, bewolkt en zon zijn we doorgereden richting Malmö en staan we nu op de camperplaats waar we 3,5 weken geleden ook stonden. De cirkel in Zweden is rond. Helaas is het weer een stuk minder mooi dan de 1e keer toen we hier waren. Maar ja, het is wat het is. Morgen gaan we de bruggen over richting huis. De planning is om morgen ook weer met de Elbefaere te gaan, dat ging prima op de heenreis en omzeilen we de files rond Hamburg. Vanavond eten we in de camper; zuurkool stamppot (3e keer deze vakantie zo lekker😜).

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Benthe Rigter: