Rendsburg - de Kwakel

11 augustus 2021 - De Kwakel, Nederland

Km.stand 106.108 - vandaag op tijd vertrokken vanuit Rendsburg. We zijn net als de heenreis via weg nummer 77 (E45) naar Gluckstadt (Elbefaere) gereden.Toen we bij de veerboot aankwamen stond er een flinke rij auto's, vrachtwagens en een camper. Op zich verliep het allemaal vrij vlot en konden wij de al met de volgende boot mee. Tijdens de overtocht zagen we dat er rond Groningen wegwerkzaamheden waren met vertraging, dus besloten we anders te rijden en dan via Hoogeveen richting Zwolle te rijden. Dat bleek achteraf niet zo slim helaas. Dit betekende circa 350 km binnendoor wegen. Onderweg kwamen we langs kleine bloemenveldjes waar je zelf de bloemen kon snijden, betaling ging in een grote houten bus die ook op dat veld stond. Leuk om te zien. Net voordat we (eindelijk) de snelweg naar Hoogeveen op zouden rijden bleek dat de snelweg afgesloten was waardoor we nog meer binnendoor moesten rijden. Uiteindelijk waren we woensdagavond rond 19.00 uur, moe maar zeer voldaan, na een prachtige reis thuis. Km.stand 106.658 - totaal afgelegde afstand deze 4 weken : 5.578 km.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade