Barsebackhamn - Rendsburg

10 augustus 2021 - Rendsburg, Duitsland

Km.stand 105.661 - vandaag vertrokken we iets voor negen uur uit Barsebackhamn op weg naar Gluckstadt. We waren om half tien bij de Oresundsbron en rond 11.00 uur reden we,  zonder controle aan de grens, Denemarken in. In Denemarken was het weer slecht, veel regen onderweg en hele donkere luchten.maar ja, we zitten warm en droog. Uiteindelijk zijn we in de middag gestopt in Rendsburg. Dat is op ruim een uur rijden van Gluckstadt. We hadden geen zin meer om verder te rijden en hebben tenslotte nog vakantie, dus hop bij Rendsburg de camperplaats op. We werden daar heel vriendelijk onthaald maar moesten wel aan alle Duitse coronaregels voldoen. Alle papieren werden gecontroleerd. Daarna kregen we een leuk plekje op de camperplaats waar het later die middag en avond aardig vol liep met Deutsche leute. Later die avond zijn we de stad ingelopen, leuke stad trouwens, en hebben heerlijk op een terras gegeten. Na het eten werd het fris en zijn we terug naar de camper gelopen. De bedoeling is om morgen in één keer naar huis te rijden.