Dag 4 - Eerste ree gespot

27 mei 2023 - Kolstrandsviken, Zweden

Vanochtend naast de camper in het bos, stond ze naar ons te kijken, draaide zich maar weer om en verdween. Even later liet ze zich nog een keer zien en toen was ze weg.

Even voor negen uur zijn we vertrokken en volgen weer weg 26 - Inlandsvägen - richting het noorden. Onderweg zagen we ree nummer twee!

Onderweg bij een winkelcentrum gestopt om boodschappen te doen bij Willy's. Willy's is een keten van supermarkten zoals AH. Goede ruim gesorteerde winkel, jammer genoeg was het schap met Wasa kanel op, die zijn zo lekker.

Na de boodschappen weer iets verder gereden en een wildkampeerplekje aan het water gevonden met picknickbankjes en vuurplaats. Helaas ligt die vuurplaats vol met afval en mag er momenteel in Zuid Zweden geen open vuur gestookt worden.

Bij aankomst stond de wind vanaf het water, wat erg fris was. Na het avondeten was de wind weg en hebben we lekker buiten in de zon gezeten met een neutje, dankjewel Riet!

De plannen voor morgen, max één uur rijden en 2 nachten blijven staan. Will see....

1. Deborah:
    30 mei 2023